Tuesday, March 17, 2009

KETAHUI STRATEGI BELAJAR BERKESAN

Selama ini mungkin anda belajar tetapi tidak tahu resepi belajar berkesan. Saya juga pernah menjadi pelajar seperti anda semua. Semasa saya belajar dulu, banyak kesilapan telah saya lakukan. Di antara kelemahan tersebut ialah tidak tahu strategi belajar berkesan sebenar.

Guru tidak pernah mendedahkan rahsia belajar berkesan. Itu semua terletak atas diri individu itu sendiri. Kebanyakan rakan saya menggunakan strategi sendiri. Sama ada betul atau salah saya tidak tahu.

Setelah bergelar siswazah dan menjalani hidup di kampus, baru saya tahu terdapat banyak strategi yang boleh kita gunakan. Semua itu saya dedahkan dalam EBOOK saya yang bertajuk RAHSIA STRATEGI BELAJAR BERKESAN TERBONGKAR. Pelajar boleh mengetahui pelbagai strategi yang boleh digunakan. Saya juga telah memperkenalkan satu strategi belajar berkesan iaitu BILLL LEARNING.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang strategi tersebut, sila layari website saya http://mudahbelajar.com/


Segalanya tersedia untuk anda.

No comments:

Post a Comment